Terug naar huis

8 augustus 2022 - Singapore, Singapore

Dinsdag

Ochtends wakker geworden rond een uur of half tien. Het was vreselijk weer.. bakken regen kwamen uit de lucht dus het was de perfecte dag om terug naar huis te gaan. Met de taxi naar het winkelcentrum gereden om daar te gaan ontbijten. We zijn bij een lekker bakkertje gaan zitten waar we broodjes hebben gekocht.

Ontbijt

Daarna zijn ik en Bas naar wisselkantoor gegaan om ons geld wat we over hadden terug te wisselen naar euro’s. Toen met de taxi terug gereden naar het hotel en onze tassen inpakt. We moesten om 12.00 uur uitchecken en om 14:30 uur kwam de taxi pas die ons naar het vliegveld zou brengen. Na het uitchecken mochten we onze tassen in de lobby laten liggen tot dat de taxi kwam. Toen zijn we met een andere taxi naar de 7-Eleven gereden om wat eten te halen voor onderweg. Tegen over was nog een groot winkelcentrum dus zijn we daar nog even geweest. Daar heeft Bas honden botjes gekocht voor Codie. Toen zijn we naar de McDonald's gelopen waar we onze eerste dag ook hadden ontbeten omdat we nog geen cash hadden. Dus als afsluiter een Big Mac menu gegeten zoals de eerste ochtend. Terug gegaan naar het hotel en daar eventjes gewacht tot de taxi zou komen. Taxi was aangekomen en hebben we onze tassen ingeladen en was het echt tijd om te gaan 🫤. Onderweg nog van het uitzicht kunnen genieten ookal was het vreselijk slecht weer. Aangekomen op het vliegveld heeft de taxi chauffeur een foto van ons gemaakt en zijn we naar binnen gegaan.

Foto vliegveld

Bas heeft op het vliegveld nog een leuk beeldje gekocht van een aapje gemaakt van glas. Daarna wezen inchecken en gewacht tot we konden vertrekken. Beide nog een lekker broodje kip gegeten van de Subway en wat winkeltjes gekeken.

Subway

Toen zijn we gaan boarden en zijn we vertrokken naar Singapore. In het vliegtuig hebben heerlijk gegeten en heb ik een film gekeken en Bas muziek geluisterd.

Vliegtuig eten

Aangekomen op Singapore moesten we overstappen voor het vliegtuig naar Zwitserland. Alles lekker vlot gedaan tot dat we eindelijk zaten en er uiteindelijk een uur vertraging was. Het was enorm druk op de airport waardoor we niet konden opstijgen. Maar goed beide weer heerlijk gegeten in het vliegtuig en toen gaan slapen. Beide een lange nacht gemaakt van de 13 uur in het vliegtuig beide 3 uurtjes wakker geweest. Lekker ontbeten en toen beide een film gekeken. Aangekomen in Zürich konden we onze vlucht naar Amsterdam niet meer halen vanwege de vertraging van een uur in Singapore. We werden overgeboekt op een vlucht die om 17:35 vertrok en we waren er al om 07:00 uur dus dat was 10 uur wachten. VERSCHRIKKELIJK!!!. We kregen beide wel 20 euro voor ons tweetjes om eten te kunnen kopen op het vliegveld. Beide 2 croissantjes en een flesje drinken kunnen halen. Wat een feest hadden we natuurlijk niks aan voor een hele dag. Beide met de trein maar naar de stad gegaan en daar een beetje rond gezworven en gegeten.

ZwitserlandBas

De tijd ging vreselijk langzaam omdat we natuurlijk nog het gevoel hadden van de Thaise tijd dus om 09:00 uur ochtends hadden we al zin in een burger want het voelde voor ons alsof het middag was. Eindelijk was het zo ver we konden boarden en naar huis. We waren na 1 uur en 30 minuten in Amsterdam geland.

Uitzicht vliegtuig

Toen een uur op onze backpacks moeten wachten. Overal lagen vermiste koffers en zo vonden we een koffer van iemand uit Callantsoog met een naam tag er aan en een telefoonnummer. Bas naar het nummer gebeld en gezegd dat we haar koffer hier hebben en hem mee zouden kunnen nemen omdat we vlakbij wonen. Nou mevrouw helemaal blij en ook haar koffer mee genomen (eerst overlegt met personeel natuurlijk). Ze had er zelfs haar natte zwemkleding inzitten en de koffer stond er al een week😅.  Zijn we naar mijn huis gegaan en waren we eindelijk thuis. Het was inmiddels als weer 23 uur en zijn beide in bed gerold en heerlijk geslapen. De vrouw heeft dr koffer opgehaald en kregen een grote doos merci en een fles wijn. Erg lief.

Heel leuk dat jullie onze reis hebben gevolgd!!! En bedankt voor alle leuke reacties. Het was een onvergetelijke vakantie waarin we samen mooie herinneringen hebben gemaakt.

1. Gerdien:
    8 augustus 2022
    Het was leuk om jullie verhalen te lezen. Op naar de volgende trip😃
  2. Anne:
    8 augustus 2022
    Bedankt voor de mooie verhalen! Ik heb er van genoten. Succes met de jetlag
  3. Henriet:
    Leuk om mee te lezen!
  4. Opa en Oma Broenink:
    8 augustus 2022
    Mooie verhalen en foto's. Bedankt dat we zo mee konden lezen.
  5. Iolenthe Warring:
    Mooi jongens!
  6. Siefra:
    Mooi hoor mannen!!!!
    Leuk om de verhalen te lezen met de prachtige foto’s die er bij waren.
    Ik ben blij dat jullie weer veilig thuis zijn lieverds😘😘