Paracas

14 mei 2022 - Paracas, Peru

Donderdagochtend had ik de bus geboekt naar Paracas. De bus ging al om 06.45u, vroeg m’n bed uit (5.30u😴). Ik zat ik de bus met drie andere Nederlanders dus dat was erg gezellig. Zodra we uit Lima waren was het meteen woestijn.

Bus Lima-ParacasBus Lima-Paracas 2

Tegen elf uur was ik in Paracas. Het is er behoorlijk warm dus ben gelijk naar het hostel gegaan en een duik genomen in het zwembad.

ParacasZwembad bij het hostel

Middags heb ik een tour met een quad door het Paracas National Reserve gedaan. Heel gaaf!

ATV tourParacas National ReserveParacas National ReservePlaya RojaPlaya Roja

Ik had de tour met een koppel uit de VS. Ze zaten in hetzelfde hostel, nummers uitgewisseld en avonds met hun uit eten geweest. Daarna bij het hostel cocktails gedronken en Peruaanse dansles gehad.

Zonsondergang ParacasUit eten🍹🍸Ik was eerst van plan om hier 2 á 3 nachten te blijven. Maar tijdens de quad tour heb ik vrijwel alles gezien wat er hier te zien is. Dus ben vrijdag avond met de bus naar de volgende bestemming, Huacachina, gegaan. Toen ik net aan was gekomen bij het hostel kwam ik al gelijk bekenden tegen uit Paracas. Bijna iedereen die daar was is vandaag naar Huacachina gegaan. Morgen ga ik skiën en met een buggy door de woestijn, zin in!

1. Opa en Oma Broenink:
    Wat een mooie natuur!
  2. Ton:
    14 mei 2022
    Leuk Bas om zo te kunnen zien wat je doet. Geniet ervan.
  3. Ton:
    Zeker het skien
  4. Miek:
    14 mei 2022
    Gaaf Bas! Wat maak je mooie dingen mee!!
  5. Marco:
    14 mei 2022
    Leuk Bas! We willen graag een video zien van het skien
  6. Siefra:
    15 mei 2022
    Ziet er weer top uit👌🏻
  7. Gerdien:
    16 mei 2022
    Prachtig!
  8. Karin:
    16 mei 2022
    Wat onderneem je gave activiteiten Bas!!