Weer thuis!

26 juni 2022 - Hoogeveen, Nederland

Zaterdag middag (18 juni) weer geland op Schiphol! Daar wachtten pap en mam, Loïs, Melvin en zijn ouders en zusje me op😊. Op Schiphol gezellig wat gedronken in een restaurantje en daarna naar huis gegaan. De jetlag viel gelukkig mee alleen ben ik maandag wel ziek geworden.

Erg leuk dat jullie allemaal m’n reis gevolgd hebben! En vooral de leuke reacties.

Over twee weken (12 juli) gaan Melvin en ik samen naar Thailand toe en daar 3 weken rondreizen. Wij gaan daarvan ook een blog bijhouden. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie die reis ook volgen via hier.

1. Henriet:
    26 juni 2022
    Leuk om zo 'mee te gaan' op reis!
  2. Opa en Oma Broenink:
    Mooi dat je weer thuis bent en nu ga je over 2 weken naar Thailand. We vinden het erg leuk om over je reis naar Thailand ook wat te lezen.
  3. Siefra:
    26 juni 2022
    Het was super leuk om je te volgen.
    Ik ben heel benieuwd naar de verhalen en foto’s van Thailand.
    😀
  4. Helma:
    27 juni 2022
    Hé Bas, fijn dat je weer thuis bent! (eventjes dan 🙈). Je hebt de smaak te pakken gekregen van het reizen zeg! Erg leuk om je verhalen te lezen!