Amsterdam - Lima

10 mei 2022 - Miraflores, Lima, Peru

Ochtends op de trein gestapt. Na wat vertraging door een zwaan op het spoor zijn we op tijd op Schiphol aangekomen. Bij de vertrekhal was het enorm druk en bij het afgeven van de bagage begon de rij al voor de douane… Afscheid genomen van Melvin en Mam en snel in de rij gaan staan.

Het vliegtuigMaaltijd in het vliegtuig

Ik vloog rechtstreeks met KLM en was prima voor elkaar.

Landing in Lima
De landing bij Lima, prachtig!

De rij voor de paspoortcontrole

Op de luchthaven was het nogal een chaos. Er waren net meerdere vluchten geland en iedereen moest door de paspoort controle. Er stond een enorme rij. Ik heb er een uur over gedaan. Bij de bagageband duurde het een klein uur voor m’n backpack er was.

Ik had van tevoren al een taxi geboekt en die zou op mij buiten wachten. Maar toen ik naar buiten liep kwamen er gelijk 4 opdringerige mannen naar me toe gelopen schreeuwend of ik nog een taxi nodig had. Blij dat ik het thuis al geregeld had. Naar het hotel was het nog zo’n 40 minuten rijden. Wat een andere wereld hier! Ik heb m’n ogen uitgekeken.

Snel ingecheckt en naar m’n kamer gegaan. Blijkt dat er bij de eenpersoonskamer 3 (!) douches en een sauna zitten, bijzonder.

HotelkamerDe sauna
Ik was gesloopt van de reis. Na een douche meteen gaan slapen.
Vandaag Lima maar is verkennen en een sim kaart regelen!

1. Melvin:
    10 mei 2022
    Mooie fotos en blij dat alles goed is gegaan ❤️
  2. Guus:
    10 mei 2022
    Mooie foto's leuk om dit te lezen en ik ben heel trots op jou! Op mijn grote broer👊💪💪
  3. Opa en Oma Broenink:
    Mooi Bas!
  4. Karin:
    10 mei 2022
    Wauw, veel plezier in Lima!
  5. Siefra:
    Leuk Bas!!!!
    Heel leuk om je zo te volgen👍🏻
    Veel plezier!!!!
  6. Marco:
    👍👍
  7. Loïs:
    10 mei 2022
    Gelukkig is alles goed gegaan. Heel veel plezier!😀😀
  8. Cootje:
    10 mei 2022
    Blij dat het allemaal zo goed verlopen is. En nu genieten maar...😘
  9. Klaas:
    Goed zo Bas!
  10. Miek:
    Fijn Bas dat alles goed is gegaan. Lekker gaan genieten!!😘
  11. Miek:
    10 mei 2022
    Fijn Bas dat alles goed is gegaan. Nu lekker gaan genieten😘
  12. Gerdien:
    10 mei 2022
    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Leuk om te lezen wat je tot nu toe hebt meegemaakt… en dan moet het allemaal nog beginnen..
    Ik heb ontzettend veel bewondering voor je dat je dit avontuur in je eentje durft aan te gaan… ik zou het werkelijk niet durven, ben ik veel te schijterig voor🤣
    Ben erg benieuwd naar je volgende verhaal.
    Pas goed op jezelf en geniet!
    Groetjes en een dikke knuffel
  13. Ton:
    10 mei 2022
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Zeker toch ook wel ff de sauna ingedoken😜.
  14. Fam Detmers:
    10 mei 2022
    Fijn dat je goed bent aangekomen . Leuk je zo te volgen . Nu op ontdekkingstocht 😀.super Bas . En we zijn benieuwd naar je volgende verslag 😎 Groetjes en van ons 👋😘
  15. Betsie:
    10 mei 2022
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Heel veel plezier en geniet ervan!!
  16. Betsie:
    10 mei 2022
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Heel veel plezier en geniet ervan!!
  17. Helma:
    11 mei 2022
    Super Bas dat de reis goed is gegaan! Lekker genieten nu, erg leuk dat we je zo kunnen volgen 👍🏼
  18. Tamara:
    11 mei 2022
    Wauwww ziet er allemaal zo donders gaaf uit!! Geniet ervan jongen!! Heel veel plezier!!
  19. Lotte:
    😃😃😃